Monday, December 22, 2008

Datuk Seri Ali Rustam penuhi janji bantu rakyat kurang bernasib baik dengan bantuan RM59 juta


Dibawah kepimpinan Datuk Seri, Kerajaan Melaka telah mengeluarkan bantuan bernilai RM59 juta bagi membantu rakyat yang kurang bernasib baik di seluruh negeri sejak tahun 2000 hingga 2007. Beliau berkata usaha ini akan tetap diteruskan kerana ianya telah mendatang manfaat dan kebaikan kepada semua rakyat khususnya rakyat kurang bernasib baik.


Dalam pada itu, Datuk Seri yang juga dikenali sebagai pejuang untuk golongan OKU, sering kelihatan menasihati golongan OKU agar jangan ketinggalan dalam menceburkan diri dalam bidang-bidang tertentu khususnya keusahawanan. Inilah yang dinamakan pemimpin yang prihatin.

2 comments:

Anonymous said...

Pigi la Ali Ketam,nak majukan rakyat konon....Majukan babi kat Kuala Sg.Baru tu lagi baik.Engkau ni kaki rasuah no 1 kat Melaka ni.Kau majukan kaki2 ampu dan kaki bodek kau aje.Benda2 lain yg kau majukan kat Melaka ni...kaki rempit,buang anak,projek babi,pergaulan bebas,arak,judi,gro daan sebagainya............kebanyakannya anak melayu

Alirustam.com said...

His, his, his... kami kesian dengan komen awak. Boleh awak terangkan apa kebaikan yang telah awak lakukan untuk kebaikan diri sendiri dan jiran anda?