Sunday, December 14, 2008

Mesej yang menarik perhatian!

Saya terima banyak email dan yang ini menarik perhatian saya. Ianya datang dari Sdr Khairy Jamaluddin, Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia & calon Ketua Pemuda.

"Saya akui saya hormati Datuk Seri Ali Rustam sebagai seorang pemimpin UMNO kerana pengorbanan, corak kepimpinan dan kaliber Datuk Seri yang tidak boleh dipertikaikan.
Saya percaya inilah ciri-ciri yang perlu ada pada seorang pemimpin tinggi UMNO."

Semua yang diperkatakan oleh Sdr Khairy banyak betulnya. Apakah pandangan anda pula?

5 comments:

Anonymous said...

Saya Salwa Abd Rahman mewakili persatuan Karyawan Malaysia bersetuju dan menyokong perjalanan dan perjuangan politik Datuk Seri Mohd Ali Rustam yang amat disegani dan begitu tegas dalam melaksanakan amanah rakyat . Kami percaya bahawa Datuk Seri adalah seorang pemimpin yang berkaliber kerana pengorbanannya yang telah dilakukan demi Umno dan beliau juga telah bersedia untuk memikul amanah yang besar demi Umno . Terima kasih .

Anonymous said...

Datuk Seri Mohd Ali Rustam memang berkelayakan.
Saya pun sokong juga tapi dah lebih setahun saya yang punya lesen kelas F tak dapat sebarang kerja undi peruntukan dari DUN Gadek, Alor Gajah, Melaka. Anak dan isteri saya juga perlu makan untuk hidup..
tekunwibawa@yahoo.com.my

Anonymous said...

Datuk Seri.. kalau boleh.. kurangkan sebut nama KJ kerana beliau ikon rasuah. Tak sesuai dengan imej dan record bersih Datuk Seri.

Jgn sampai terpalit imej rasuah dia ke atas Datuk Seri.

Tp saya mmg sokong dan percaya Datuk Seri lah yang paling berwibawa dan layak memegang Jawatan nombor 2 UMNO dan negara.

Alirustam.com said...

Terima kasih diatas sokongan Org Melaka & TekunWibawa. Nasihat dan pandangan tuan akan sentiasa diambil kira.

Anonymous said...

KJ = KAKI JILAT...KJ kaki rasuah! jangan samakan KJ laknat dgn datuk ali...dato seri ali rustam untuk timbalan presiden umno(timbalan perdana menteri)!!! hidup melaka!!

we support u all the way!!! GO GO DATUK ALI RUSTAM!